Friday, February 12, 2010

Blodfan....ASIAGO!!!!


Da er det på tide å øse ut med storesøsterskryt og stolthet, og presentere dere for et av Trondheims beste band for tida.. Søte store, lillebroren min er vokalist i Asiago, et sinnsykt bra band som spiller det du kan kalle rocka-melodiøs pop. Der i gården er det bannlyst med coverlåter, og bandet stiller med drøssevis av velkomponerte- OG selvkomponerte låter.. Gå inn på hjemmesida deres: www.asiago.no og hør på singelen "Black and White" fra deres første album " A Daring Smoothie"



Dessverre rekker du deg ikke på realese-konserten deres, for den var i går på Blæst i Tondheim, men slår mine synske evner til får du nok mange flere muligheter til å oppleve dem live.. Og om jeg så får si det selv, så er de et aldeles magisk liveband, men masse energi og musikalse sprell.... I LOVE!!!

Jajaja, tenker du.. Gratisreklame fra en ikke-skeptisk storesøster som må støtte lillebror...Nehehei!! Bandet byr på musikk som er noe av det mest spennende jeg har hørt på laaaaange tider, og det hadde jeg syntes selv om jeg ikke hadde blodsbånd til vokalisten!!

Så for å redde helga di, sender jeg deg inn i musikkens verden.. Albumet kan kjøpes på Platekompaniet i Trondheim, eller på iTunes... Og på nettsida deres er det bare å følge med på om de kommer "to a theater near you"---- Og har jeg pirret nysgjerrigheten din såpass at du har lyst til å høre dem live så fort som mulig, spiller de på Isak-senteret i Trondheim i kveld!!!



GOD HELG!


No comments: