Saturday, February 6, 2010

Hurra!

I dag, kl 13.21 er det nøyaktig et halvt år siden vår lille prinsesse-Helle ble født. Tenk at tiden kan fly avgårde så fort..

Født 6 august 2009 kl 13.21
3430 gram og 49 cm lang
Rett og slett bare vakker!

Helle 6 mnd:
7340 gram og 69,5 cm lang!
Fortsatt fortryllende vakker..

Det føles ut som om det var bare et kvarter siden jeg kjente en baby som lå og sparket og hikket inne i magen. Og her sitter hun plutselig og ler masse av morsomme storebrødre, som elsker henne over alt i verden.. Og mamman føler seg skyldig som har hengt henne ut som en trollunge her på bloggen. Jenta er jo verdens mest sjarmerende unge hun...bare hun er uthvilt. Hun er hele familiens midtpunkt, og får masse kos og kjærlighet hver eneste dag.

Vi er så glade i deg lille venn:-)

Og for å toppe dagen er det også i dag nøyaktig 12 år siden jeg og Erik ble kjærester. Vi har hatt våre oppturer og nedturer vi som alle andre, men i bunn og grunn har vi et kjempeherlig forhold med masse humor, latter og gode stunder. Elsker deg, kjæresten min!! Jeg går for 12 nye år jeg!!

Ha ei super helg alle sammen!!

No comments: