Sunday, March 21, 2010

Sola skinner, og jeg er så glad....

Oh, what a beautiful morning, oh what a beautiful day...

Våknet opp til en fantastisk dag. Sola skinner over Trondheim, og jeg har sovet min første hele natt på 7 mnd og 14 dager...SUKK. Hvilken lykkefølelse er det ikke å kjenne at kroppen går rett i våkenmodus med en gang man åpner øynene. Sjelen er full av energi, og barna får endelig se en mamma som glitrer litt, og har overskudd til å tøyse og tulle på morrakvisten.

Badet har fått seg en vask og klærne i tørketrommelen har lagt seg fint sammen- helt uten sukk og stønn. Minstejenta strålte som en sol da mamma sang og danset rundt med henne på stuegulvet. Og for å toppe hele greia, ble det jaggu meg en god times trilletur i vårværet allerede kl ti på ni. Flinke-pappan jogga samme runden og tok igjen oss jentene på slutten, og da ble det jo litt kosegange sammen med kjæresten også:-) Helle sover som en stein i vogna der ute, og jeg sitter her og lurer på om vi endelig skal få oppleve en hel dag med ren og skjør søndagsidyll.

Nå blir det en god og lang dusj, før vi skal hente svigermor. Heldigvis har jeg ikke en såkalt "tigermor" som alltid omtales i negativ forstand. Jeg har fått utdelt en sånn svigermor som lyser opp dagen.. Hun savnet ungene sånn at hun rett og slett tar seg en dagstur til oss. Hvor koselig er ikke det?

Slenger på en lykkelig SOLKLÆM til alle leserne mine:-) Ha en fantastisk dag!

No comments: