Thursday, September 17, 2009

En rask mini-make-over

Var en tur innom Shabby Chic Antik på Møllenberg i går. Jeg har kjørt forbi skiltet på gata mange ganger, men endelig hadde jeg tid til å stikke innom. Det var en morsom liten butikk, og jeg fant massevis av inspirasjon der. Selv om min egen stil ikke nødvendigvis er så veldig Shabby Chic, liker jeg å hente inn litt elementer av denne stilarten innimellom. Jeg fant en nydelig liten knaggrekke og et skilt som jeg syntes var skikkelig søtt, så de fikk bli med meg hjem.

Siden lille Helle ikke har fått seg noe eget rom enda, og sikkert ikke får det på minst et halvt år heller, ville jeg bare lage en liten krok som ble hennes. Nede i gangen utenfor badet, står en gammel kommode som hun har klærne sine i, og jeg prøvde meg på en liten make-over der:-) Tok i bruk de to elementene jeg kjøpte på butikken, og rotet litt rundt i skapene før jeg fant noe jeg syntes funket ganske bra. Så fikk ulljakken og luen som Helles oldemor har strikket hedersplassen:-)

Det er ikke noen extreme make-over, bare en liten finpuss. Kjenner at jeg endelig har litt overskudd til å gjøre sånne småting igjen nå.


FØR:
dsc0004 dsc0005



ETTER:

No comments: