Saturday, September 12, 2009

Diamonds are a girls best friend..

For meg er dette en sannhet med store modifikasjoner, men når man får diamantene FRA sin beste venn, så stiller saken seg litt annerledes:-)

Når min kjære og jeg hadde vårt 10-års jubileum, fikk jeg en alliansering med tre diamanter i. En diamant for Erik, en for Ulrik og en for Simon. Altså en ring som symboliserte gutta i familien. Ringen var fantastisk fin, og jeg ble naturligvis VELDIG glad for den. Men viktigst av alt var at hver gang jeg så på den, påminte den meg om hvor glad jeg var i de tre karene i familien vår.

Nå, etter Helle ble født, fikk Erik satt inn 2 nye diamanter i ringen. Nå har den altså 5 stykker, en for hvert medlem i familien, inkludert meg selv. Og for meg har ringen nå blitt det den faktisk heter: en alliansering. For det er det vi er, vi fem- en allianse. Som skal stå sammen i tykt og tynt, som skal møte utfordringer og gleder sammen- en familieallianse!

dsc0003

Så nå er ringen på fingeren. Bling-bling så det holder, det er det ikke tvil om. Men for meg er symbolikken i den viktigere enn all verdens karat, og kanskje et annet utrykk blir riktigere da, nemlig: Diamonds are forever...

No comments: