Tuesday, April 6, 2010

4-stjerners hos Hennie?

Jeg er helsvoren fan av TVNorges 4-stjerners middag, og i går skulle jeg kose meg med første episode etter påska. Etter å ha hatt så å si TV-fri i ei uke var jeg småspent på hvem det var som skulle være ukens gjester. Jeg hadde jo ikke fått med meg en eneste "teaser". Og jeg måtte le litt av meg selv da det første som slo meg da jeg så Noman Mobashirs fjes på skjermen, var at Aksel Hennie hadde tilbragt litt for mye tid i solveggen i påska. For jaggu meg er de to like i fjeset sitt. Samme øyne, samme smil...og samme utstråling også.. Manglet bare en vakker Tone Damlie i armkroken hans.

Fant ikke noen bilder som viste likheten like godt som den var inne i hjernen min, men kanskje du også greier å sammenligne litt?

Aksel Hennie
Noman Mobashir

Se på i kveld, og prøv å ha dette i bakhodet, jeg er sikker på at du kommer til å se Hennie i pakistansk utgave du også:-)

No comments: